Rodzaje ulotek – które najlepiej przyciągną klientów?

0
8

Nowoczesne działania promocyjne opierają się zazwyczaj na platformach i nośnikach internetowych. Standardowe formy marketingowe wciąż cieszą się jednak dużą popularnością wśród właścicieli firm. Warto wiedzieć, jakie rodzaje ulotek można wykorzystać w tym sektorze.

Standardowe formy

Druki stosowane są w wysyłkach bezadresowych, trafiających do skrzynek konsumentów w określonych lokalizacjach. Można je również wykorzystywać w ulicznych akcjach promocyjnych. Ulotki często stosowane są w ramach direct mailingu opartego na komunikacie o spersonalizowanym charakterze. Druki promocyjne stanowią też ważny element komunikacji B2B. Standardowe ulotki mogą być jedno- lub dwustronne. Umieszcza się na nich zazwyczaj wizerunek produktu, logo firmy i hasło reklamowe. Ulotki nie zawierają zbyt dużej ilości informacji. Treści prezentowane są w zwięzłej formie. Może on być stworzony w taki sposób, by zachęcać klientów do interakcji z brandem.

Składane ulotki

Formy o większej powierzchni pozwalają na umieszczenie dłuższego komunikatu. Firmy wykorzystują składane ulotki jako rodzaj eleganckiego zaproszenia, kartki z życzeniami itd. W tego tupu formatach można zastosować spersonalizowany komunikat. Ulotki drukowane są w różnorodnych konfiguracjach w zależności od wybranego typu złożenia. Sprzedaje się je również w kilku formatach. Do druku wykorzystywany jest papier o określonej gramaturze. Każdy rodzaj dostępny jest w matowej lub błyszczącej wersji. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są na stronie internetowej  https://chroma.pl/pl.

Dodatki

Firmy, które chcą zaprezentować swój produkt w nietypowy i oryginalny sposób, często decydują się na wykorzystywanie różnorodnych zdobień. To również świetny sposób na zainteresowanie klientów ważnym wydarzeniem lub branżowym eventem. Ulotki warto ozdobić wówczas złoceniami, które pięknie wyglądają na tle ciemnego tła. W druku często stosuję także srebrne dodatki, folię Soft Skin lub lakier UV 3D.

Projektując ulotkę, należy wziąć pod uwagę jej przeznaczenie. Nie zawsze bowiem bogato zdobione druki będą dobrym rozwiązaniem. Przy wyborze odpowiedniego projektu warto także uwzględnić oczekiwania odbiorców. To ich decyzje wpływają bowiem na wyniki sprzedażowe firmy.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here