3 błędy, których należy unikać, projektując baner

0
4

Mimo popularyzacji reklamy w internecie, banery wciąż cieszą się niesłabnącą popularnością. Stanowią one skuteczną formę przekazu reklamowego, dlatego warto w nie inwestować. Żeby osiągnąć określone wyniki sprzedażowe, banery muszą być odpowiednio zaprojektowane. Nawet niewielkie detale mogą sprawić, że reklama nie przyniesie rezultatów, dlatego warto wiedzieć, czego unikać.

Nadmiar informacji na banerze

Baner jest formą reklamy, która ma zawierać czytelny przekaz. Zbyt duża ilość treści sprawi, że całość będzie nieczytelna i niemożliwa do zapamiętania. Banery zewnętrzne mają za zadanie zwrócić uwagę odbiorcy i pokierować go w odpowiednie miejsce. 

Złe dopasowanie kolorów banera reklamowego

Kolorystyka banera powinna przede wszystkim przyciągać wzrok i zachęcać odbiorcę do zapoznania się z prezentowanymi informacjami. Zbyt jasne kolory będą źle widoczne, natomiast nadmierne pomieszanie barw sprawi, że przekaz będzie nieczytelny. Podczas projektowania banerów warto uwzględnić kolorystykę, która kojarzy się z firmowym logo oraz profilem prowadzonej działalności.

Firmy takie jak OpenPrint projektują banery reklamowe, optymalizując elementy graficzne i tekstowe. Jeżeli nie masz pomysłu, w jaki sposób opracować projekt, lepiej zdać się na specjalistów.

Wydruk banerów niedopasowany do formatu

Należy pamiętać, że projekt musi uwzględniać wymiary powierzchni banera. Źle wykadrowana grafika o nieodpowiedniej rozdzielczości, niekorzystnie wpłynie na wygląd reklamy. W takim przypadku przekaz może być nieczytelny oraz mało atrakcyjny dla odbiorcy. Warto pamiętać, aby wszystkie elementy były odpowiednio wykadrowane, a na pierwszym planie wyeksponowane najważniejsze informacje.

Czego jeszcze unikać projektując baner reklamowy zewnętrzny?

Każdy błąd może niekorzystnie wpłynąć na jakość przekazu, dlatego warto zwracać uwagę nawet na najdrobniejsze detale. Oprócz podstawowych błędów w projektowaniu, ważne jest również miejsce montażu banera reklamowego zewnętrznego. Wybierając lokalizację należy sprawdzić, czy jest często uczęszczana przez ludzi, a miejsce umożliwi całkowite wyeksponowanie banera.

Komu zlecić wydruk banerów?

Oprócz projektu, ważna jest również estetyka wykonania oraz wykorzystane materiały. Baner reklamowy zewnętrzny musi być odporny na działanie czynników atmosferycznych, dlatego musi zostać wykonany z innego tworzywa, co wewnętrzna reklama. Wydruk banerów najlepiej zlecić firmie, która się w tym specjalizuje. Drukarnie takie dysponują odpowiednimi narzędziami, a dodatkowo mogą zoptymalizować projekt tak, aby przekaz reklamowy był czytelny i atrakcyjny dla odbiorcy.

Jaka jest cena baneru reklamowego?

Koszt wykonania i zaprojektowania baneru zależy od jego wielkości, przeznaczenia i zastosowania dodatkowych elementów. Przy zamówieniu większych nakładów, cena baneru może być niższa niż przy zakupie pojedynczego egzemplarza. Drukarnie często oferują atrakcyjne zniżki w przypadku stałej współpracy, dlatego warto zdecydować się na jedną firmę świadczącą usługi reklamowe.

Czy warto inwestować w banery?

Dobrze zaprojektowany baner, jest skutecznym nośnikiem reklamy. Pozwala przyciągnąć klientów oraz zachęcić do skorzystania z oferty firmy. Aby baner należycie spełnił swoją funkcję, musi być dobrze wyeksponowany i ciekawy dla odbiorcy. Warto również zadbać o to, aby znalazły się na nim niezbędne elementy, takie jak slogan reklamowy, dane kontaktowe oraz logo firmy. Baner to idealne rozwiązanie zarówno dla niewielkich przedsiębiorstw, jak i dużych korporacji.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here