Promocje cenowe

0
14

Aby przyciągnąć do siebie klienta, trzeba mieć dobrą promocję, która nie tylko przyniesie nam zysków to jeszcze na dodatek pozwoli klientom poczuć ulgę, że kupili towar taniej niż było to przewidziane. Promocje cenowe mają przede wszystkim na celu zwabienie nowej rzeszy klienteli, ale także wysprzedanie towarów zleżałych już. Często słyszy się, że przy zakupie np. lodówki dostaje się puszki z napojem lub piwem. Często nie dotyczy to produktu nadwyraz obleganego, który cieszy się sporym zainteresowaniem. Najwięcej produktów objętych specjalną oferta czy promocją, jest właśnie powystawowych. Są to produkty, które zalegają na magazynie czy zapleczu sklepowym, aby pozbyć się go dorzuca się tak zwane gratisy. Czasami, kiedy towar jest w miarę dobrej jakości, aby go sprzedać reklamuje się możliwość wzięcia go na raty na dogodnych warunkach. W tym momencie stosuje się dwie możliwości raty, tzw. zero procent najczęściej na 10 rat, lub dłuższe z uwzględnieniem odsetek, ale za to przyciągających niską ratą miesięczną.

jippon.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here